Wyniki konkursu

Wyniki szóstej edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego

na najlepszą pracę magisterską i licencjacką

z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji

zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu

 

Prace magisterskie

W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została: 

mgr Aleksandra Nowak za pracę Content marketing w ujęciu strategicznym i narzędziowym, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, promotor: dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE

Wyróżnienia otrzymały:

mgr Karolina Matełka za pracę Uwarunkowania akceptacji elektromobilności w Polsce, Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, promotor: dr Jolanta Tkaczyk

mgr Agnieszka Zyzańska za parcę Wykorzystanie koncepcji gospodarki doświadczeń na przykładzie escape roomów w Polsce, Uniwersytet Warszawski, promotor: dr hab. Agnieszka Kacprzak

 

Prace licencjackie

W kategorii prac licencjackich zwyciężczynią konkursu została: 

Dijora Kopacz za pracę Wpływ bliskości relacji na decyzje zakupowe dotyczące prezentów, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, promotor: dr Anna Rogala

Wyróżnienia otrzymali:

Rafał Pękalski za pracę Charakterystyka użyteczności wybranych platform handlu elektronicznego, Uniwersytet Łódzki, promotor: dr Mariusz Woźniakowski

Agata Jajuga za pracę Rola wartości obecnych w komunikacji marketingowej w podejmowaniu decyzji zakupowych, Politechnika Lubelska, promotor: dr hab. inż. Marcin Gąsior.