Wyniki konkursu
Wyniki szóstej edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego
na najlepszą pracę magisterską i licencjacką
z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji
zorganizowanego przez Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu
Prace magisterskie
W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została:
mgr Aleksandra Nowak za pracę Content marketing w ujęciu strategicznym i narzędziowym, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, promotor: dr hab. Magdalena Sobocińska, prof. UE
Wyróżnienia otrzymały:
mgr Karolina Matełka za pracę Uwarunkowania akceptacji elektromobilności w Polsce, Akademia im. Leona Koźmińskiego w Warszawie, promotor: dr Jolanta Tkaczyk
mgr Agnieszka Zyzańska za parcę Wykorzystanie koncepcji gospodarki doświadczeń na przykładzie escape roomów w Polsce, Uniwersytet Warszawski, promotor: dr hab. Agnieszka Kacprzak
Prace licencjackie
W kategorii prac licencjackich zwyciężczynią konkursu została:
Dijora Kopacz za pracę Wpływ bliskości relacji na decyzje zakupowe dotyczące prezentów, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, promotor: dr Anna Rogala
Wyróżnienia otrzymali:
Rafał Pękalski za pracę Charakterystyka użyteczności wybranych platform handlu elektronicznego, Uniwersytet Łódzki, promotor: dr Mariusz Woźniakowski
Agata Jajuga za pracę Rola wartości obecnych w komunikacji marketingowej w podejmowaniu decyzji zakupowych, Politechnika Lubelska, promotor: dr hab. inż. Marcin Gąsior.