Wyniki X jubileuszowej edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego

16.12.2024

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłosiło wyniki X edycji ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

 

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 51 prac, w tym 26 prac licencjackich i 25 prac magisterskich.

 

W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została:

mgr Anna Kolbusz za pracę Empatia wobec odbiorcy podczas projektowania doświadczeń użytkowników na przykładzie aplikacji mobilnej, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie; promotor: dr hab. Paweł Chlipała, prof. UEK.

Drugie miejsce zajęła:

mgr Natalia Dziewięcka za pracę Zachowania nabywcze osób starszych w Polsce, Politechnika Świętokrzyska; promotorka: dr hab. Agnieszka Piotrowska-Piątek, prof. PŚk.

Trzecie miejsce zajął:

mgr Mateusz Kiljańczyk za pracę Postrzeganie i efektywność wykorzystywania memów internetowych w komunikacji marketingowej, Uniwersytet Warszawski; promotorka: dr hab. Agnieszka Kacprzak, prof. UW.

Warto również w tym miejscu wspomnieć, że mgr Kiljańczyk był w 2022 roku zwycięzcą VIII edycji konkursu w kategorii prac licencjackich.

 

W kategorii prac licencjackich zwycięzcą konkursu został:

Paweł Mielnik za pracę Szanse i zagrożenia wykorzystania sztucznej inteligencji w marketingu – perspektywa twórców oraz odbiorców treści marketingowych, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; promotorka: dr hab. Izabela Michalska-Dudek, prof. UEW.

Drugie miejsce zajęła:

Kinga Zacna za pracę Wykorzystanie chatbotów w procesie obsługi reklamacji. Perspektywa klientów, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie; promotorka: dr hab. Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Trzecie miejsce zajęła:

Agnieszka Bociek za pracę Wpływ marketingu sensorycznego na decyzje zakupowe na rynku odzieżowym na przykładzie sklepów marki Stradivarius, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu; promotorka: dr Dorota Bednarska-Olejniczak