Wyniki VIII edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego
Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłosiło wyniki VIII edycji ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.
Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 63 prace.
W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została:
mgr Małgorzata Korzeniewska za pracę „Dark Patterns in Polish E-commerce in the Fashion Industry” (Akademia Leona Koźmińskiego; promotorka: dr hab. Magdalena Krzyżanowska
Wyróżnienia zdobyli:
mgr Martyna Fira za pracę „Budowanie zaangażowania konsumentów w serwisach społecznościowych na przykładzie marek produktów spożywczych” (Szkoła Główna Handlowa; promotorka: prof. dr hab. Małgorzata Bombol)
mgr Michał Krom za pracę „Analiza działań komunikacyjnych i ich efektów w kampanii prezydenckiej Joe Bidena w 2020 roku” (Akademia Leona Koźmińskiego; promotorka: dr Karolina Małagocka)
mgr Valeriya Kovalenko za pracę „The influence of inclusivity on brand awareness and brand image on the Polish market” (Akademia Leona Koźmińskiego; promotor: dr Krzysztof Chmielewski)
W kategorii prac licencjackich zwycięzcą konkursu został:
Mateusz Kiljańczyk, który napisał pracę pt. „Mem internetowy jako narzędzie komunikacji marketingowej w mediach społecznościowych” (Uniwersytet Warszawski; promotorka: dr hab. Agnieszka Kacprzak)
Wyróżnienia zdobyli:
Michał Latkowski za pracę „ Wpływ mnogości wyborów na doświadczenie konsumenckie” (Uniwersytet Warszawski; promotor: dr Michał Ścibor-Rylski)
Jakub Marszałek za pracę „Hamowanie retroaktywne w sytuacji przeciążenia informacyjnego konsumentów w przestrzeni internetowej” (Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, promotorka: dr Katarzyna Sanak-Kosmowska)
Wszystkim Laureatom i Promotorom serdecznie gratulujemy!