Wyniki IX edycji konkursu im. prof. Romana Głowackiego

15.12.2023

Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu ogłosiło wyniki IX edycji ogólnopolskiego konkursu im. prof. Romana Głowackiego na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu marketingu, handlu i konsumpcji.

Do tegorocznej edycji konkursu zgłoszono 68 prac, w tym 31 prac licencjackich i 37 prac magisterskich. 

 

W kategorii prac magisterskich zwyciężczynią konkursu została:

mgr Klaudia Dłużyńska za pracę Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; promotorka: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP

Drugie miejsce zajęły ex aequo dwie osoby:

mgr Jakub Maciejewski za pracę Wykorzystanie neuromarketningu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; promotor: dr hab. Jan Mikołajczyk, prof. UEP

mgr Natalia Tarka za pracę Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic, Collegium da Vinci; promotorka: dr Beata Zamorska

Trzecie miejsce zajęły ex aequo dwie osoby:

mgr Lucyna Róg-Wolska za pracę Budowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast, Collegium da Vinci; promotor: dr Mateusz Karatysz

mgr Mikołaj Zając za pracę Determinaty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu; promotorka: dr hab. Barbara Borusiak, prof. UEP

 

 

W kategorii prac licencjackich zwycięzcą konkursu został:

Mikołaj Garecki za pracę Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach, Uniwersytet Jagielloński; promotorka: dr Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka

Drugie miejsce zajęła:

Amelia Stanisławska za pracę Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X, Politechnika Gdańska; promotorka: dr hab. Edyta Gołąb-Andrzejczak, prof. PG

Trzecie miejsce zajęły ex aequo dwie osoby:

Julia Gałka za pracę Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu, promotor: dr Andrzej Szymkowiak

Roksana Prantel za pracę Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich, Politechnika Lubelska, promotor: dr inż. Jan Laskowski

Wszystkim Laureatom i Promotorom serdecznie gratulujemy!