The results of the IX edition of the competition in the name of prof. Roman Głowacki
The Polish Scientific Marketing Society has announced the results of the ninth edition of the national competition in the name of prof. Roman Głowacki for the best master's and bachelor's thesis in the field of marketing, trade and consumption.
68 works were submitted to this year's edition of the competition, including 31 bachelor's theses and 37 master's theses.
In the category of master's theses, the competition was won by:
Klaudia Dłużyńska, MA Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Barbara Borusiak, PhD
Second place (ex aequo):
Jakub Maciejewski, MA Wykorzystanie neuromarketningu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Jan Mikołajczyk, PhD
Natalia Tarka, MA Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic, Collegium da Vinci; supervisor: Beata Zamorska, PhD
Third place (ex aequo):
Lucyna Róg-Wolska, MA udowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast, Collegium da Vinci; supervisor: Mateusz Karatysz, PhD
Mikołaj Zając, MA Determinaty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Barbara Borusiak, PhD
In the category of bachelor's theses, the competition was won by:
Mikołaj Garecki, BA Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach, Jagiellonian University; supervisor: Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, PhD
Second place:
Amelia Stanisławska, BA Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X, Gdańsk University of Technology; supervisor: Edyta Gołąb-Andrzejczak, PhD
Third place (ex aequo):
Julia Gałka, BA Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Andrzej Szymkowiak, PhD
Roksana Prantel, BA Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich, Lublin University of Technology; supervisor: eng. Jan Laskowski, EngD