The results of the IX edition of the competition in the name of prof. Roman Głowacki

15.12.2023

The Polish Scientific Marketing Society has announced the results of the ninth edition of the national competition in the name of prof. Roman Głowacki for the best master's and bachelor's thesis in the field of marketing, trade and consumption.

 

68 works were submitted to this year's edition of the competition, including 31 bachelor's theses and 37 master's theses.

 

In the category of master's theses, the competition was won by:

Klaudia Dłużyńska, MA Decyzje pozakupowe na rynku odzieżowym. Jak używamy i utylizujemy odzież?, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Barbara Borusiak, PhD

Second place (ex aequo):

Jakub Maciejewski, MA Wykorzystanie neuromarketningu w ocenie materiałów promocyjnych przedsiębiorstwa na przykładzie reklam Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Jan Mikołajczyk, PhD

Natalia Tarka, MA Udoskonalenie oraz propozycja nowych rozwiązań dla strony internetowej gabinetu Mandala Massage Clinic, Collegium da Vinci; supervisor: Beata Zamorska, PhD

Third place (ex aequo):

Lucyna Róg-Wolska, MA udowanie marek osobistych lokalnych polityków w mediach społecznościowych na przykładzie publicznych profili facebookowych prezydentów pięciu największych polskich miast, Collegium da Vinci; supervisor: Mateusz Karatysz, PhD

Mikołaj Zając, MA Determinaty atrakcyjności usług miejskiej komunikacji publicznej na przykładzie miasta Poznania, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Barbara Borusiak, PhD

 

 

In the category of bachelor's theses, the competition was won by:

Mikołaj Garecki, BA Postawy młodych konsumentów wobec praktyk greenwashingowych komunikowanych na etykietach, Jagiellonian University; supervisor: Małgorzata Budzanowska-Drzewiecka, PhD

Second place:

Amelia Stanisławska, BA Projekt wykorzystania narzędzi Google do tworzenia skutecznej cyfrowej kampanii reklamowej dla firmy X, Gdańsk University of Technology; supervisor: Edyta Gołąb-Andrzejczak, PhD

Third place (ex aequo):

Julia Gałka, BA Wpływ postaw konsumenckich na wybór między handlem tradycyjnym a e-commerce przy zakupie dóbr luksusowych, Poznań University of Economics and Bussines; supervisor: Andrzej Szymkowiak, PhD

Roksana Prantel, BA Zastosowanie wybranej metody neuroobrazowania w badaniach decyzji konsumenckich, Lublin University of Technology; supervisor: eng. Jan Laskowski, EngD

 

Congratulations to all Winners and Promoters!